Date: 27/09/2023
Time: 6:30 PM – 8:30 PM
Location: District 3, HCMC
A2A Circle (Alumni to Alumni Circle) is a monthly catchup for RMIT and Australian alumni who are senior leaders in diverse industries.
[English Below]
Theo một khảo sát từ Sentient Decision Science (do Facebook ủy quyền vào tháng 6 năm 2018), 70% người dùng cho biết họ thường nhắn tin cho doanh nghiệp để tìm hiểu thông tin về sản phẩm, dịch vụ và 59% người quyết định mua hàng qua tin nhắn.
Hầu hết doanh nghiệp đều nhận thấy tầm quan trọng của các kênh tương tác, nhắn tin với khách hàng và mỗi doanh nghiệp đều đầu tư để xuất hiện trên các nền tảng mà khách hàng của họ thường xuyên sử dụng như Facebook, Zalo, Tiktok,…
Tiếp cận khách hàng trên nhiều kênh hay còn gọi là Omni Channel đã phổ biến từ những năm 2010. Tuy nhiên, doanh nghiệp sẽ cần nhiều nguồn lực, chi phí để duy trì và không dễ để đồng nhất trải nghiệm khách hàng.
Sự kiện “Customer Connection Mastery” (tạm dịch: Làm chủ tương tác với khách hàng) sẽ giúp doanh nghiệp tìm ra được phương pháp giúp kết hợp, bổ sung cho Omni Channel. Đồng thời tạo ra những trải nghiệm tốt hơn cho khách hàng với chi phí thấp hơn, rút ngắn khoảng cách chinh phục khách hàng.
Đến với sự kiện, khách mời sẽ được:
NỘI DUNG CHƯƠNG TRÌNH:
THÔNG TIN CHI TIẾT:
*Những đăng ký thành công sẽ được BTC thông báo qua email.
—————————————————————————————-
According to a survey conducted by Sentient Decision Science (commissioned by Facebook in June 2018), 70% of users stated that they frequently message businesses to inquire about products and services. Additionally, 59% of people make purchase decisions through text messages. Most businesses acknowledge the significance of customer interaction through messaging channels and invest in establishing a presence on platforms that their customers regularly use, such as Facebook, Zalo, Tiktok, and more. Reaching customers across multiple channels, often referred to as Omni-Channel, has been a popular strategy since the 2010s. However, implementing Omni-Channel strategies can be resource-intensive and challenging to synchronize, affecting the overall customer experience. The “Customer Connection Mastery” event aims to assist businesses in effectively integrating and enhancing their Omni-Channel approaches. This will lead to improved customer experiences while managing costs and reducing the gap to successfully engage and retain customers. Throughout the event, participants will:
Agenda:
Event details:
GUEST SPEAKER:
![]() |
Ms. Dinh Mong Kha
CEO, VietGuys- Mobile Marketing Solutions Dr. Dinh Mong Kha is the visionary creator behind the concept of “The Master Channel – The Key Interactive Channel”. Her innovative ideas have paved the way for groundbreaking solutions and the sustainable development of businesses. She also serves as a senior strategic consultant for numerous businesses and professional projects, all while inspiring the community through her participation in events and guest lectures at universities. |
![]() |
Mr. Nguyen Duc Thinh
Deputy Director of Marketing, CellphoneS With over 7 years of experience in the Marketing industry, including 5 years dedicated to the Retail sector, Mr. Nguyen Duc Thinh brings a wealth of expertise to the table. His journey through various challenging roles has equipped him with a deep understanding of data and how to harness it for the execution of highly effective Marketing campaigns within the Retail chain. |